My perfect birthday!!

Åh vilken underbar födelsedag jag fick tack vare alla mina underbara vänner! När man var liten så var ju födelsedagen magisk, man räknade ner dagar veckor innan och känslan man hade den dagen var oslagbar. Tyvärr växer ju det där bort.. Så för att få den där lite magiska känslan så bestämde jag mig för att fylla min födelsedag med massa roliga saker.

Som fika med massa av mina bästa vänner, hade egentligen velat bjuda ngr till men ja vi blev iaf 15 st!
Jag fick massor med bra presenter både av familjen och kompisarna, skönsång på trappen av John och Martin och av allihopa vid bordet! Haha de är bara för knasiga!


snodde bilden av Jennie (a)


det blev massa fika, frukt, pepparkakor med philiadelfiaost, kladdkaka, och punchtårta (fast utan punch och med daim istället).

Som vanligt så hade vi så trevligt att jag glömde bort att fota..
Iaf kompisarna åkte hem vid ca 17.00 och 17.30 så åkte jag, mamma, pappa, Anton och Danne till Yxnerum för att gå på julbord med morfar, Mary, Ulla och massa andra släktingar som vi inte annars umgås ngt med.
Det var supergott och mitt allra första julbord, men gissa om man blev mätt?
Efteråt åkte vi ut till morfar en sväng jag, Danne, Philip och Anton.


Anton, Danne och mammi


pappi


morfar




Ulla och mammas kusin Lena som lagat den underbart goda maten!

Gissa som jag tyckte att det var pinsamt när alla typ 30-50 pers stod upp och sjöng för mig!! Jössenamet säger jag bara. Aja det var ju kul iaf. haha!

Tack allihoppa för att ni gjorde min födelsedag till den bästa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback