Harry Potter sugen

Jag älskar pepparkakor!! Mums och med mjölk till så blir det bara ännu godare så att man kan doppa! :D
Sen med te, massa roliga vänner och mysteriet på greveholm och sunes jul till så blir det ännu bättre.
Kvällen har varit toppen, perfekt när man är lite halvtaskig att bara sitta i soffan och slappa!
I morgon har jag inget jobb än så länge och om det fortsätter så så ska Anton och jag åka till moffaar i morgon och hälsa på tänkte vi. Jag, Anton, Danne och Philip ska troligtvis sova där på lördag mysigt!!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och börja läsa den sista Harry Potter boken igen. Är så sugen nu när filmen snart kommer på bio, dock är det egentligen inte är bra då jag bara kommer hitta ännu mer fel i dem då jag har boken i färskt minne. Men men jag har varit sugen ett bra tag nu så jag kan inte hålla mig. Jag älskar böckerna! :D


Första delen har världspermiär den 17 november, någon som ska se den? Dock så är trailer blandade scener från både den första och andra delen, lite dumt kan jag tycka men men.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback