Dagens make up - some of these are not my own.

Fööööööörlåt för superdålig uppdatering men jag följde med till stan i morse och direkt när jag kom hem hade jag 2 sminkjobb så jag har haft fullt upp. Håller på att packa väskan nu med för Danne, Anton och jag ska sova hos mofaar ikväll. Myspys med andra ord.
Så det blir inte mer blogg förrän i morgon, men då blir det massa kul uppdatering då med bilder osv. :)

Ha en bra kväll och glöm inte bort fars dag i morgon.
Smack puss!!





Dagen till ära så använde jag för första gången lösögonfransar, gillade dem verkligen då de inte blev för mykt till mina redan långa fransar. Hade knappt ngn mascara på heller då jag tyckte det räckte såhär.
Bilderna tog jag nyss och det är kolsvart ute så det är det sämsta ljuset att fota i men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback