Bilder från balen del 1.

Här kommer en massa bilder från i lördags då jag fick dansa bal med mina underbara vänner och mycket stiliga danspartner Daniel. Dagen var underbar på alla sätt och vis, vilken tur med vädret vi hade! Dock så har jag fortfarande ont i fötterna, helt sjukt! Tack till balkomiten som fixade allt så bra och med så högstandard. Det var på en helt annan nivå än de andra åren.


bästa och finaste danspartnern ever!


jag bakifrån.


och en bild tsm :)


den kända Emmaposen. hihi


En bättre bild bakifrån.


Från sidan.


såklart så åkte vi i fin bil till sporthallen!








Amanda var så finfin :D




of course så var vi i musikprofilen tvugna att sjunga en trudelut, nationalsången 3 stämigt.


bostonvalsen var min favoritdans, vilken var er?




Mina fina vänner Lovi & Dan.






Nathalie var så sööt! :)


John är ju bara för söt på den här bilden.


Visst matchar de varandra bra?


Min vackra Lovi. <3


Danneponken. :)


Gööllegööll!


Lovis superfina och kreativa frisyr. Det är ett armbánd som matchar hennes halsband som de fäst i håret. Snyggt va? :D


Stiliga pojkar.




Nattis och jag.




Nattis, jag och Lovi.


helbild








from the back


Mary jag och morfar.


me and madre


Anton fick med vara med på bild. hihi


honeyponey :D











Efter den andra föreställningen.

Danne tycker att det är väldigt skönt att det är över. Haha


Lovi hjälper mig med mitt halsband som hade en tendens att lägga sig fel hela tiden.


Visst matchar vi bra? Precis som det ska vara.


Jag, Petra och Mia :D


Lilla farmor.


Lovi svalkar sig


Som sagt ont i fötterna får man..


Elinpelin. :D




Jag hade visst missat lägga över resten av bilderna så jag får helt enkelt slänga upp ett inlägg till senare med resten av bilderna. Någon som längtar tillbaka tills i lördags eller längtar tills det är din tur att dansa?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback