Konsert på kulturhuset!

Äntligen har jag tid att blogga. Ni ska bara veta hur stressad jag varit hela dagen, direkt efter sjukgymnasten så fick jag skynda upp till kukturhuset för att genrepa inför kvällen, klockan 5 bar det av hemmåt. Då skulle jag hinna duscha, sminka mig, locka till håret och sen äta tills klockan 6. Klockan 7 började konserten och herregud vad lång den var, lite för lång faktiskt, 1 timme och ca 40 min. Det gick inte bra att sjunga min sololåt I believe I can fly vilket var väntat eftersom jag tyckte den var alldeles för hög. Jag ska lyssna på inspelningen och om det inte låter alltför illa så lägger jag upp det här. :)
Acabellas var lika suveräna som alltid, hihi.




Anna och jag envisades med att halvblunda på alla foton. ;)


Acabellas








goodnight sweet heart, acabellas feat tenors! hihi

Nu håller jag på att ladda upp I believe I can fly och jag ska ladda upp goodnight sweethearts också.
Hjälp är klockan verkligen tjugo över tio?


Kommentarer
Postat av: Sandy

yes, fin hållning där Sandy! :O haha, älskade iaf sista låten, inte hört den med er förut! :D

2010-05-18 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback