Party med tema bondgård!

Nu ska ni få ett litet bildregn med massa bilder från gården, det blev verkligen jättelyckat. Jag hade superkul kvällen igenom trots en aning huvudvärk. Så kul det är med maskerad när alla har gått in för det. :D hihi
































































































































Mikaela får avsluta det här inlägget, tack alla för en supertrevlig kväll det var verkligen skitkul! :D
Jag fick också äran att sminka Lovi som höna vilket var skitsvårt men visst blev det häftigt?
Puss på alla och kvällen! <3



Kommentarer
Postat av: Joohan..

Upp med bilderna på facebook!

2010-05-15 @ 22:59:33
Postat av: Hanna

TACK själv stumpan, du gjorde verkligen kvällen rolig :D PUSS !

2010-05-16 @ 00:23:20
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: Mickis

Känner mig hedrad som fick vara med på sista bilden ;) hehe dock så ser min hand/arm gigantiskt ut,mahah!xD Tack själv bruden!

2010-05-16 @ 02:14:05
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback