Min fina lördag!

Åh vilken underbar dag det har varit idag, vädret har varit helt fantastiskt. Att vakna av att solen lyser är nog bland det bästa som finns.
Dagen började iaf med en tur till stan med Anton och blåögda-Andy, där inne mötte vi även upp Jenniestumpan.
Min fina och talangfulla vän Elin Saanum gick självklart vidare i skivkontraktet (som vi var på audition till i fredags) och tävlade på gränden idag, självklart ville vi vara där och visa vårt stöd. Och guess what? Hon kom vidare till final! Du är bäst Elin!
Efter det blev det en glass på Bosses och raka vägen hem för att åka till stugan med en massa rumpnissar.
Nu sitter jag framför tvn och blir jättefin i håret.





































Tack alla för att ni är så underbara och fina och gör mig så himla glad, nu på kvällen trillade Johanna min lilla prick över i:t in. Mys pys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback