Natttiiipaatttii

Nu har jag kollat klart på Bella och Tyra show som har blivit en liten drog sådär på torsdagskvällarna. Jag tycker verkligen om programmet, Bella och Tyra är både väldigt sköna och avslappnade personer och det måste inte vara så perfekt hela tiden utan det är lite mer personligt än vanliga tvprogram!
Har ni sett sett att det ska komma Kenza och Tyra show i höst? :D Synd att Bella inte ska fortsätta men det kommer istället en helt ny show vilket ska bli spännande att se. Kenza är min absoluta favoritbloggare (Linda har den mest inspirerande bloggen men älskar Kenzas personlighet och kläder). Hon är så genomsnäll och en bra förebild för unga tjejer. Jag längtar!


Enligt mig är Kenza en av Sveriges vackraste människor, jag är så avundsjuk på henne!

Nu ska jag ta mig till sängen så jag för en gångs skull somnar skapligt. I morgon ska vi till gamleby med klassen och sfi så det blir en heldag ute och kolla på lite djur och kanske köpa något glass. Hihi myspys.
Klockan 4 är det en sista balträning och efter det måste jag provsminka mig inför balen. Honeyponey kommer också förbi en sväng!

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback