Mina ballockar.

Som ni säkert förstod på min mobilblogg igår så är jag sjuk och har legat med en fruktansvärd magsmärta sen ungefär klockan 3 igårnatt. Idag fick vi bekräftat från vårdcentralen att det antagligen inte är magsjuka utan något som liknar urinvägsinfektion. Förstår inte hur det går ihop sig eftersom jag har ont i magen och inte när jag kissar. Men men jag ska äta ibumetin 3 ggr om dagen och dricka citronvatten. Jag känner mig faktiskr bättre än igår då jag var helkt utslagen och jag hoppas verkligen jag blir frisk till imorn, vi ska nmligen uppträda med TDS på torget nu på fredag och jag har inte kunnat vara med ngt att träna. :(

Jag kommer starx börja ladda upp massa bilder från balen men innan det ska jag visa er hur vi fixade mina ballockar.


Om ni bläddrar ner i bloggen lite så swr ni de fula telefonsladds/1800-tals lockarna. Även i överhåret på den här bilden ser ni ngr lockar som fotfarande inte är urborstade. Det ni måste tänka på när ni gör de här lockarna är att ni inte kan ha en "för hård" spray då dom går ur nästan helt när ni borstar dem då. Men visst blir lockarna underbara?


Kommentarer
Postat av: Lilian

Det var väl urinvägsinfektion du hade ?



Inte urinvärks......



Det är skillnad på väg och värk, vet du väl Emma:-))

2010-05-25 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback