En bal på slottet.

Vilken dag det var igår, som en bal på slottet fast ännu bättre.
Jag kände mig verkligen som en liten pirnsessa i en rosa bakelse.
Men idag värker fötterna och jag har en massa skavsår efter klänningen (som gick sönder) under armhålorna.
Om man vill vara fin får man lida pin stämmer verkligen bra!

Orkar inte blogga en massa idag jag har varit iväg mellan 14-20.15 och sjungit med musikprofilen så nu är det skräckissöndag som gäller sen sova. Hoppas ni förstår, imorn får ni en massa bilder och en liten sneakpeak får ni här nedan ;)


här har ni prinsen och prinsessan. hihi


Kommentarer
Postat av: Mickis

Måste säga att jag gillar din klänning grymt mycket, så jäkla fin!!! du var jättesöt med! <3

2010-05-23 @ 22:38:05
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback