Dagens outfit & make up.

Idag var jag tvungen att gå upp redan vid 7 eftersom tandläkarna tyckte det var nödvändigt att jag skulle vara där redan tjugo i 8, gäsp säger jag bara! Jag, Anton, Danne och Andy hade iaf jättekul igår och spelar skip-bo och lekte en jätterolig lek, jag kan berätta om den någon gång. Hihi
Tandisen tog iaf en titt på mina framtänder men såg inte om det var ngt fel så hon ska skicka vidare bilderna till en speicalist. Blää hatar tandläkaren och min tänder!
Nu ska jag strax till stan med mamma, Hanna och Lovi. Vi ska fixa det sista sakerna till balen och sen studentskor.













Nu ska jag kolla på Bella och tyra show, kissie gästade ju där igår. Det får man bara inte missa haha!
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback