♥ .Time to shower.

Hej bloggen, har ni saknat mig idag? :D
Det är så lätt att glömma att klockan är så mycket när solen skinner ute.
Jag älskar vårt underbara fina väder, nu ska bara snön bort.

Idag slutade jag redan vid 2, gick hem och sov en stund sen åkte jag och Emelie till gymmet och brände lite fett.
Det är ovant för mig att vara där på tisdagar, jag brukar aldrig hinna det annars. Haha
Skönt iaf.
Nu ska jag duscha sen blir det barngympan vid klockan 6, vi får se om naglarna åker av innan.
Jag vet att jag låter som värsta fjollan men jag tycker rent ut sagt att det är obethaglit utan mina naglar.
Jag är inte alls van att kunna ta i saker utan dom, jag blir klumpig helt enkelt.

Nej dags att duscha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback