The riwer flows in you!

Finns det något datasnille där ute som hör mitt ropp på hjälp? Det kom upp en varningsruta om att jag har virus på min dator, vad ska jag göra? Snälla hjälp mig :(

Har iaf spenderat 2 härliga timmar hos honeyponey med massa trevligt folk, vi såg Percy Jacksson and the lightning thief. Åh han är så grymt grymt grymt söt!
Aja nu ska jag spela lite piano sen ghostwhispere och sen sova!


det här är min pianoläxa, jag är så glad att jag äntlgen ska få lära mig (iaf försöka) denna underbart vackra fina låt "river flows in you". Men som ni hör så är den inte helt lätt, wish me good luck!


Vi hörs imorn, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Vad har du för antivirus? För oftast klarar antivirus av de själv genom att ta bort de eller skicka de till karantär. De kanske också var en "hoax" som kommer upp i en ruta som lurar att du har de.

2010-03-29 @ 23:38:14
URL: http://hubbeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback