Pictures from the cousin Hallbergs place yeasterday.

Yes här har ni lite bilder från gårdagen när vi var ute i Berg hos kusinerna Hallberg.
Riktigt nice var det att se dem, det var så länge sen sist!


Jag ser helt drogad ut, Lina är fin fin och Anton skrev på sin blogg att jag såg ful ut så isf gör han också det! :L



paketöppning.


inte bästa bilden men en perfekt dagens outfit-bild. defenitivt en ny favorit outfit.


fina Lina.


min sjuka (nu menar jag inte psykiskt utan fysiskt även fast hon är lite crazy också) kusin Nathalie!


när det är brist på stolar får man ta vad man har. Anton hamnade i mitt knä sen delade han stol med farmor.


Lina ÄLSKAR att få blommor så om ni någon gång ska fira henne på ngt sätt ge henne blommor.


vänta ni det här är bara början...


här börjar det...


här fortsätter det..


och här spårar det ur.. this is so Hallberg-style. HAHA

Den bilden får avsluta en galet rolig eftermiddag. Tänk er att ha 3 personer i samma rum som är precis likadana som mig (typ) vilken ljudnivå det blir och mycket skratt. Haha



Kommentarer
Postat av: jm

Här kommer ett långt svar, haha; Nej, men du har rätt. Saken är den, hur orkar man hålla sig stark liksom och hur klarar man alla uppförsbackar… Jag brukar ta mig ur mina problem, men svårt så jävla svårt och just nu känner jag att jag är slut. Helt slut… Jag säger inte att jag hatar livet och du vet sådär, för det gör jag inte men just nu har jag det kämpigt och jag vet inte om jag orkar fortsätta kämpa. Jag ska fortsätta, jag ska aldrig ge upp, för det ska man aldrig men just nu… USCH! Och jag vet att jag inte ska låta andra ta över mina tankar och mina beslut. Jag ska inte låta folk ute på gatorna som inte ens känner mig få trycka ner mig, så är det för alla, men det låter jag dem göra ändå. Varför vet jag inte!

2010-03-22 @ 09:43:07
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback