♥ .Man kan inte vara mer nöjd..

..än vad jag är nu.
Ser ni vilken underbart fin design Lina Nässén har fixat till mig?
Hon är otroligt talangfull och vi i BasicStyle är otroligt glada över att ha henne som medhjälpare.
Jag förstår att alla mina läsare också blir sugen på en ny vårfräsh design och då är det bara att höra av sig, endast 50 kr och ni får en lika snygg design som mig.

Nu ska jag ner och kolla film en stund hos Kempe med Emelie och Anton.
Kommer bilder från mupphemmet i Berg sen. (a) haha

ÅH JAG ÄLSKAR MIN DESIGN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kollade precis in på din blogg för första gången och något jag märkte direkt är sorg i dina ögon på bilderna.

2010-03-20 @ 18:30:07
Postat av: >l!na

:D <3

2010-03-20 @ 19:11:36
URL: http://trotvivel.webblogg.se/
Postat av: jenny nilsson

hejsan, fy satan vilken fin blogg:)

jag ska sända över bilderna till er nu:)

kram jenny

2010-03-21 @ 09:46:16
URL: http://mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback