En liten rolig video från sångträningen!

Nä nu har jag suttit och läst bloggar istället för att plugga, men jag har iaf planerat att ha pluggkväll imorgon.
Nu blir det ett avsnitt ghost whispere och sen sova.
Det blir en låååååååång dag imorn, troligtvis hinner jag inte uppdatera förrän kvällen.
Lovar försöka hinna med dagens make up på morgonen.

Här har ni en liten kul video från sångträningen i fredags (hoppas ingen slår ihjäl mig för det här).


haha den enda som märkte att jag filmade var Petra, det är därför hon körde upp pappret framför sitt söta ansikte! Sen så skrattade hon lite också.. :D

Nej nu måste jag börja kolla om jag någonsin ska kunna komma i säng.
Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: A

haha, kul video!

2010-03-31 @ 08:29:19
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Sandy

haha, tur att jag valde att inte ha en jätteavslöjande tröja då då! haha :P

2010-03-31 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback