En aning rörigt inlägg.

Sämsta uppdateringen idag I know men jag har haft fullt upp, spenderade hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen hos Annica och kom försent till vårt eget party med släkten. Haha That is so me.
Iaf det var jättetrevligt med släkten som alltid, jag höll tal för mamma (det kommer nog på bloggen senare för Anton filmade) och så har jag, Anton, Linus och Matilda börjar med en lite suprise till min moster (okej ingifta moster) Tesa som fyller 40 i april. Det kommer bli grymt kul.

Nej det blir mycket text och hälften kommer inte orka läsa.
Här har ni lite bilder från dagens dansträning, dagens make up och some more.


blev inte så nöjd. men det blev iaf rosa och lila med silver idag.


man får äta sånt här när man tränar, right Jennica? haha


stackars Emelie frös som en bäver efter en 2 timmars lång promenad i snö och regn (tokfia)


antonia


haha fråga mig inte vad jag gör ;D


Här har ni min finfina mamma med presenterna Anton och jag köpte till henne.
Halsbandet hon bär och prydnadssaken (eller vad man nu ska kalla det) LYCKA.


jag gjorde en inpackning med en sjukt bra balsam, bloggar om det imorn.
ett måste för alla blondiner där ute!

Känner att det här blev ett väldigt rörigt inlägg men tyckte det var onödigt att dela upp allt i tusen inlägg så nu blev det såhär. Ska fixa lite hos chillorna, göra mig iordning, kolla ghost whispere sen blir der sängen! :)
Hoppas ni har haft en bra helg allihopa.
Saknar min Lovi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback