Emma sminkar mammi!

Det var fullt upp hela eftermiddagen och kvällen igår. Jag kom på vid typ halv 4 att jag hade sångträning vid 4, efter det blev jag hämtad och när jag kliver innanför dörren kommer mamma "Emma du måste sminka mig dom kommer klockan 6". Woops det hade jag glömt och då var klockan typ kvart över 5.
Inte bra att stress-sminka men hon blev iaf jättefin.


eftersom mamma tyckte att den make upen jag hade på mig vad fin så gjorde jag en liknande på henne.





Eftersom Anton skulle skjusa damerna in till stan och sen hämta Mary efter ville han inte åka själv. Så sen tillbringade vi 1 timme och 45 minuter i en bil.
Efter att ha hämtat Philip så kom vi äntligen hem.
Då blev det let's dance, grannarna kom in en sväng och sen tidigt i säng för min del.
Somnade nog vid halv 12. Så idag vaknade jag vid klockan 8, go Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback