Dagens make up - Ice!

Nu är jag hemma efter första skoldagen på 5 veckor, var det verkligen så länge sen?
Nu är det iaf bara 3 dagar kvar för på fredag är vi lediga, skönt!
Jag yrad runt som en yr höna imorse för jag fick ett telefonsamtal på morgonen och blev därför stressad.
Det var ett under att jag ens hann fota dagens make up.
Här kommer den iaf.







Jag har använt mitt nya glitter och nya cybershadow, är supernöjd med de produkterna!
Dock så använde jag en gammal ljusturkos skugga som jag aldrig kommer använda igen.
Hur mycket jag än tog så ville det inte fästa överallt och blev väldigt ojämt.
Sen när jag la på glittret som är blandat med mixing liquid (alltså är det blött) så blev det lite fläckigt.
Men men, jag är bara så glad att jag har sminkat mig med blått utan att det ser ut som en blåtira.

Skulle vilja prova sminka någon brunögd med de här skuggorna. Dock så kommer jag ta mer av skuggan då så den blir starkare.
Någon som ställer upp?

Nu ska jag ut och gå med Anton, sen piano och sjunga. Ikväll blir det filmmys hos Hanna med Johanna. Vet inte om Anton ska med.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skulle bara säga att du sminkar så himla fint, avis! :) / Matilda

2010-03-29 @ 23:32:16
URL: http://tildyys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag stället mer än gärna upp (A) men jag har ju inte helbruna ögon :(

2010-03-30 @ 07:58:55
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback