And Im home again.

Yes jag tycker att det är dags att avslöja vad jag pysslar med hos Annica nu.
Många av mina vänner vet redan om det men vi håller iaf på att försöka göra mitt hår ljust.
Vi har börjat slinga underhåret och fortsatte idag med ytterligare 8 slingor.
Anledningen till att vi inte tar allt på en gång är att det tar sån fruktansvärd tid.

Vi måste nämligen först göra en avfärgning på varje enskild slinga som tar 20 minuter, skölja, torka håret och sen kleta i blonderingsmedet. Det säger ju sig själv att det tar sin tid.
Plus att mitt hår är så mättat med mörk färg att blonderingen sitter i iaf 1 timme.
Det är ett pyssel det där med hår och det kan hända att jag slutar som en ägg-gula men då har jag ändå försökt!

Mammas kommentar idag "Du är envis Emma, du vet vad du vill. Annica har lärt sig mycket på dig, du är en väldigt krävande kund".
Haha jag kunde inte sagt det bättre själv.
Jag sitter iaf med blött hår med silverbalsam i nu så har inte själv kunnat se resultatet från de senaste slingorna så det kommer imorn!

Godnatt allihopa.
Hjälp vad text det blev nu.


Kommentarer
Postat av: A

Tävlingen är avslutad!

Och du blev vinnaren av dagens blogg :D

Congratz! :]

2010-03-25 @ 07:16:21
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback