Video - Antonfjanton

Äntligen så hade jag tid för en skräckissöndag, ikväll blev det filmen Skjults som för övrigt är norsk och riktigt obehaglig. Jag var rädd filmen igenom bara för att den var så weird.. haha
Jag svävar lite halv om halvt på moln här hemma nu när jag fått prata lite med Robert på facebook, wiie. Jag vill åka till Kenya NU NU NU!

Jag har iaf kollat lite klipp från gårdagens bröllop och gud vad söta Viktoria och Daniel är tsm. De är verkligen som en prins och prinsessa! Och Viktoria har blommat ut till värsta skönheten nu under de senaste åren, hon kommer bli en bra drottning!

Här får ni ett jäkligt roligt klipp när vi lär Robert rimma på våra namn "Antonfjanton" HAHA



Nu är det verkligen sovdags, har fjantat massa med Anna sen vi kom hem från Dan. Det slutade med att mamma och Anton tjöt av skratta medans jag kröp på golvet och morrade som en tiger åt stackars Anna. HAHA

Godnatt mina kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback