Älska dagen.















Tror ni vi har haft det ngt bra i eftermiddag/kväll eller? Bad, sol, skipbo och massa mys bara. Åh vad jag saknar att ha ett vanligt sommarlov, jag ska fan jobba HELA sommaren. Jag kommer inte kunna sova i stugan ngt med kusinerna. Vi kanske kan klämma in en tripp med husvagnen någonstans ett par dagar men mer blir det inte. Men men jag får tänka på att jag ska få åka till Kenya, lov får jag i höst när ni andra börjar skolan. Hihi
Jag skull egentligen ha pluggat låttexter hela kvällen men jag fastnade på altan med gitarren och Hilbert, så nu har jag fått gitarrläxa. Jag ska fasen lära mig spela ordentligt på den där.

Nu är det dags att lyssna igenom låtarna jag ska kunna tills nästa vecka en sista gång och sen sova. Godnatt allihopa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback