SHOPPING.

Jag upptäckte nu att jag inte bloggat på hela dagen, jag som precis hade för mig om att jag bloggade imorse? :o Måste fått för mig det. Jag har iaf haft en superbra dag, på eftermiddagen höll jag dock på att smälta bort på tennisbanan ändå kollade jag bara på när barnen spelade haha.
Direkt efter  vi hade slutat så drog jag, Danne, Lovi och Dan till stan och spenderade hela eftermiddagen där. Jag letade kjol till musikalen, den ska vara blommig eller pastellfärgad, klockad och i knälängd men det fanns fan inte en enda. Gaah blev galen.. Hittade iaf lite grejer, dock så har mamma kameran så det blev sugiga bilder med camen..


mint grön tröja från Lindex - 199 kr (REA)


2 pack leggins - hm 79,50 kr
bikinitrosa (vanlig svart) - hm 79,50 kr
ögonfrans/brynfärg - hm hjälp vet inte vad det kostade men runt 100 lappen skulle jag tro


linne från bikbok - 99 kr(REA)


armband från Cypern som jag inte hunnit visa, fick det av Nathalie typ igår.. Älskar det iaf. Det blir fint sen när jag har fått ordentligt med färg! :D

Sen jag kom hem från stan har jag spelat lite gitarr, sjungit karaoke i någon timme och nu pluggar jag sångtexter. Alltid ute i så himla god tid.. Hm eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback