Nu är mitt rum gatans finaste! ;)

Sådär nu har jag tillbringat ungefär 1 timme med att fixa in alla kläder i garderoben (de har legat över sängen sen jag rensade den) och fixat plats åt alla studentpresenter, märkt dem, plockat iordning all skit och slängt smutskläder i tvätten. Duktiga va? Resultatet blev iaf snyggt, dock så är min byrå lite för rörig för min smak men det är saker som betyder väldigt mycket för mig så det gör inget. Hihi


Kolla vad snyggt och prydligt det ser ut!


På spegeln, idolaudition lappen, programbladet till TOGETHER, ros från vår sista konsert med together.
På byrån har har 2 st alla hjärtans dag kort från 2 busungar som satte sig rakt i hjärtat. Mitt smyckesträd är överfullt som ni ser, ändå så har jag 3 ggr så mycket mer i min låda (ska visa er någon dag). Hjärtana har jag fått av olika personer vid olika tillfällen och sen så har jag ett kort på Peter och mig. NEJ det är inte favorisering, det blev faktiskt fel vid utskriften och det blev en stor bild istället för liten, men det gjorde inte mig ngt. :D

Nu kom familjen Karlsson/Svensson så nu är det dags att vara lite social!


Kommentarer
Postat av: jennie

Tror verkligen det är gatans finaste, du ska se hur grannen Jennies rum är... mitt är ju katastrof.. :P



2010-06-20 @ 19:51:18
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback