JAG SKA TILL KENYA!

Ja det är sant, Sandy och Elin berättade för mig idag att de planerar att åka i februari nästa år och självklart ska jag med. Det kommer bli dyrt men fan så värt det! Jag är så glad att jag nu vet att jag kommer få träffa mina vänner igen och sen att jag kommer få underbart sällskap. Jag kan tänka mig att många fler kommer hänga på.
Fatta vad coolt att åka till Afrika, det är ju så olikt Sverige som det kan bli. Elefanter, lejon, tigrar, giraffer, apor ja ett zoo fast 100000 ggr större och såklart alla underbara kenyaner!

Jag skulle vilja åka redan NU men det går ju tyvärr inte, nu ska jag jobba ihop pengar och göra den bästa resan ever.



Natti natti allihopa, jag planerar att drömma om kenyanerna inatt också. Hoppas ni drömmer lika fina drömmar som jag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback