Bilder från midsommarafton!

Midsommar var verkligen lika rolig och lyckad som varje år, det som var helt perfekt var ju också det underbara vädret. Inte regn på hela dagen helt otroligt. Dagen bestod av god mat, fika, filminspelning, 5 kamp, tipspromenad, bränboll, bad, sång, gitarrspelande och framförallt SKRATT. Det kanske inte blir jättemånga bilder men det är för jag inte vet vilka som jag får lägga ut på internet och inte..


snyggingen Marcus


baddags.




söta Moa


jag och Marcus, det roliga är att jag står på tå och Marcus böjer på knäna. haha jag är KORT och Marcus LÅNG!


Mammi och jag


jag Marcus och Johannisen


Stina hoppade fram också.


min Julia


Alex och Jesper


Philip och Danne




Danne tar av VÄRLDENS GODASTE tårta, seriöst alltså den var sjukt god! Bakad av min mamma ;)


Såhär satt jag i princip hela tiden när vi åt, så mykt skrattade jag HAHA


mamma koncentrerar sig, det här är alltså en gren i 5-kamepn "ta så många som möjligt med en hand utan att tappa".


Lovi och Dan kom ut en sväng och hämtade Danne :)


Jullanskrullan


Antonfjanton


haha sööötnosar!


jag och Johanna tävlade tsm.




me and my brother!




Och så skulle vi kasta frisbee genom en massa ringar på så få kast som möjligt.




Johannapanna, Emmapemma och Antonfjanton.


Denna bild är historisk. Pappa ser faktiskt riktigt vettig ut på bilden och jag vet inte när det hände senast. Han ler till och med och tittar in i kameran. Han kanske har lärt sig efter alla års träning?


Marcus och Phippe :D


*filminspelning pågår*






*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


vår inproviserade midsommarstång haha


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*




*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


*filminspelning pågår*


och här klipper jag ihop filmerna ;)




Marcus klinkade gitarr så vackert :)


och så försökte jag mig också på att klinka en trudelutt.

Det får räcka med bilder för ikväll, under veckan kommer det kommer fler bilder som Moa har tagit.
Midsommardagen var jäkligt rolig även den, vi blev matförgiftade av köttfärs så jag fick spy på natten och Busk hade jätteont i magen, vi spelade kubb, skrattade så vi tjöt, spelade galen panna och kollade skräckis. Tack för en jättetrevlig helg verkligen!





Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Haha, ja det var jättekul! Hoppas vi gör om det måååånga fler gånger :D



Puss&Kram

2010-06-27 @ 22:00:12
URL: http://nettycoop.blogg.se/
Postat av: Marcus Svensson :)

Gud vad sur jag ser ut på alla bilder :P och jaa det var en jätte trevlig weekend :L

2010-06-28 @ 19:24:50
Postat av: Alexander Busk

Jag har fortfarande ont i magen Emma :o

2010-06-28 @ 21:06:41
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback