Uppdatering från Ronneby!

Nu har jag lånat den här skitdatorn på campingen för att uppdatera er där hemma lite. Vi var visst i Ronneby på en skitcamping, vi ska spela in en film så ni får se hur det ser ut osv. ;) Idag åkte vi till Dragö camping för att bada på en lite finare strand, skönt var det. Dock så mulnade det på på eftermiddagen så vi åkte in till karlskrona för att shoppa lite då, det blev en glass och en bikini.

Ikväll ska vi spela skip-bo och kolla film. mys på högsta nivå!
Hoppas ni mår bra, längtar efter alla där hemma!


nej inte bästa bilden på mig, plus att jag ser ut som värsta blekfisen bredvid Anton. men jag ligger faktiskt väldigt långt efter i solningen. .


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men emma det heter ju SKIT-BO.. ;D

saknar mina kofittor <3

2010-07-14 @ 18:32:15
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback