Nu ska fettot ut på promenad.

Ja ni jag tror att jag börjar bli lite utbränd påriktigt.. Jag hoppas nästa på att bli arbetslös i höst, inte helt men få lte ledigt. Jag är så trött hela tiden och idag på jobbet höll jag på att somna, när jag sen varit en sväng i berg och firat kusinen som fyllt år så somnade jag i bilen hem och kastade mig sen i sängen när jag kom hem. Likadant när jag ska lära mig nya saker, jag brukar ha jättelätt för att lära mig texter och sätta koregrafi ganska bra. Men nu på senaste tide sätter sig inte grejerna i huvudet på mig, jag får verkligen kämpa för att det ska fasta, det är som att huvudet inte tar emot mer. Märkte det redan inför vår turné när jag skulle plugga in en väldigt simpel text som jag hade solo på. Det gick verkligen inte..
Nu ska jag ut och bränna fett genom en lång promenad, det var väldigt länge sen sist och det märks för fy fasen så tjock jg har blivit. Det måste det verkligen bli ändring på, jag trivs verkligen inte med mig själv lverhuvudtaget för tillfället och det är så jävla jobbigt.

Ikväll kommer Andy hit för att hälsa på en kortis, ska blir roligt eftersom vi inte har setts på så himla länge!


typ såhär ser jag ut och har betett mig i över en månad. dock kan jag säga att jag har haft så mykt att göra att jag inte ens haft dåligt samvete över att jag inte tränat. för jag har inte valt bort det utan bara inte hunnit med det.

Vi hörs efter promenaden och duschen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Känner igen det där Emma, med att allt blir svårt. (haft/är fortfarande utbränd). Finns här <3

och du kommer aldrig bli tjock gumman!

2010-07-18 @ 19:53:53
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback