Knight and day = BÄST!

Både Anton och jag fick av Hanna en biobiljett i studentpresent så idag kände vi att vi skulle passa på eftersom Anton slutade tidigt och jag inte jobbade! :)
Vi fick såklart välja film (eller jag haha) så det blev knight and day med Cameron Diaz och Tom Cruise! DEN VAR GRYM!! Jag rekommenderar verkligen den här filmen för er som gillar humor blandat med action. Det blev inte sådär larvigt som det kan bli ibland i actionkomedier utan sådär hysteriskt roligt bara. Vi höll på att skratta ihjäl oss stundvis.


Kolla trailern, jag garvar ihjäl mig bara åt den. Slutet är BÄST hahahha dock inte det roligste men den scenen tar nog andra platsen. HAHA



Någon mer som sett den eller vill se den? :D

Kommentarer
Postat av: Sara Rosengren

Den vill jag se :D

2010-07-29 @ 22:25:59
Postat av: Hanna

HAHAHAHAH såå bääääst den är asså :D xD

Tack för att ni ville följa med <3

2010-07-29 @ 23:52:04
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback