It's friday and Im free from work!

Buenos dias lameculas, qué tal? För er som inte läst spanska så betyder der "Goddag rövslickare, hur mår ni?". 
Efter bion igår hamnade jag inne hos grannarna där vi spelade skip-bo och lyssnade på musik, riktigt myspys :) Älskar de små söta barnen, som faktiskt håller på att bli stora hjälp så fort tiden går!
Vaknade iaf skapligt idag och följde med mamma och Anna ut för att plocka blåbär till kvällens tårta. Pappa fyllde ju år i tisdags så släkten och lite vänner kommer ikväll. Bäst att sätta fart med att städa klart mitt rum och så ska jag och Petra skriva ut alla miljoner med bilder som vi pysslat med de senaste dagarna.

Talk to you later!


Gillar min nya jacka, färgen så så jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback