HON ÄR VIDARE!!

Måste säga att jobbet idag gick riktigt bra och imorn börjar jag tidigt och slutar redan vid halv 1 så det är skönt.
Sen är det bara fredag kvar och så är jag ledig ända tills på onsdag, skapligt skönt!
Måste bara berätta, ELIN GICK VIDARE TILLS SEMIFINAL i talangtävlingen. Jag tror hon skulle sjunga igen redan ikväll så vi önskar henne varmt lycka till. Jag har alltid trott på Elin för hon är så fantastisk på scen och en sån underbar person. Vi i familjen Hallberg har varit hennes lilla fanclub och följt med på talangtävlingar så ofta vi kunnat. Elin du är fantastisk och jag är säker på att det här kommer leda till ngt bra!

www.elinsaanum.blogg.se


såhär såg hon ut när hon sjöng idag, bilden tog jag från hennes blogg hoppas det var okej!

Det kommer strax upp ett filmklipp från musikalen här, spännande va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback