Every night can't be a good night.

Har varit en helvetes kväll FY FAN. Tänker inte skriva ngt om det för då börjar jag säkert tjuta igen, men det har inte varit kul. Fick iaf träffa Danne och Philip igen efter nästan 3 veckor hos morfar. Har saknat dem när de varit uppe i Norrland och jag i Kalmar.

Orkar inte skriva en massa, det sticker i ögonen för jag är så trött. Ska fixa en låt till Jennie, packa inför Loftahammarstrippen vi ska på i morgon och sen sova!! Bloggar i morgon innan vi åker.


Jag är som lyckligast när jag är som grisigast! (Bilden är från Jennies facebook och togs i Loftahammar i tisdags)

TACK BUSK FÖR MITT GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN INLÄGG, lite mindre tack för den fruktansvärda bilden. Hmm.
Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Alexander Busk

Nu tar du i så att du spricker din lille pisswuske ;) bilden var jätte bra :D

2010-07-23 @ 23:49:20
URL: http://alexanderbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback