Bobbys hårprodukter!

Nu har jag fått testa Bobbys schampo, balsam och hårspray och jag ,åste säga att jag är jättenöjd! Balsamet gjorde håret silkeslent och det är det fortfarande, jag rekommenderar verkligen de här produkterna. Nu säger jag inte det här bara för att det är en känidsfrisör som tagit fram produkterna utan jag tyckte verkligen att de var sjukt bra. Om det är någon som ska till Ullared säg till för isf skickar jag med er perngar så får ni köpa med er ett lager med schampo och balsam till mig!! Haha

Sprayen var också bra, dock har jag inte testat det jättemykt men det blev inte sådär stelt och fult utan ser naturligt ut men hålls ändå på plats!


Hiss till ´Bobbys hårprodukter!


Kommentarer
Postat av: ElinXD

Hej emma ska faktiskt dit men hur mkt kostar de ska dit i sissta agusti till 3 september

2010-07-29 @ 23:00:28
URL: http://e-eelinnn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback