Figureskating.

Otroligt dålig uppdatering från min sida.
Men jag har fart fram och tillbaka och när jag vart hemma har jag varit fast i tankar och i när jag hör din röst.

Igår tränade jag och sen åkte jag skridskor med Hanna, Johanna, Marcus & Anton. Andreas kom senare.
Buskul men KALLT, vi flickor hade is i hela håret. Haha



skridskoprinsessan Emma. Haha



Skridskoprinsessan Hanna!



Skridskoprinsessan Johannis!



Haha älskar bilden.



Anton drog allihopa bakom sig (utan skridskor).




Jag och honeyponey. <3








Haha de skulle hjälpa mig (tvinga mig) att göra flygskär.



Sen drog jag och johanna Anton på isen :D



Pepparkakan Anton.
Det blev inte så mykt bra bilder eftersom Anton verkar inte veta hur man fotograferar.
Det blir antingen halva huvudet eller bara kroppen på bilden. haha

Jag ska klippa ihop en film också men det blir nog inte förra imorn. Kan hända att jag hinner ikväll.

Väl hemma så blev det att planera radiodagen med Lovi och Anton.
Det kommer bli sjukt kul, vi har en lite suprise. Hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback