Forbidden to remember - Terrified to forget

"Jag var som en vilsen måne - min planet hade tillintetgjorts i någon omstörtande, förödande katastrof - som ignorerade gravidationslagen och ändå fortsatte att cirkla i en snäv liten omloppsbana runt det tomrum som återstod."

Citat ur: När jag hör din röst.



Jag känner mig helt tom.
Som en läsk utan kolsyra.
Det känns bara inte som att jag passar in.
Jag vet att jag har sår kvar som slits upp emellanåt.
Allt som jag förtränger.
Jag är så rädd för framtiden med.

Nej ni förstår inte.
Det är inte så konstigt.
Ingen vet.
Ingen ser.
Ingen hör.

Förutom jag.



Bella, en person som jag kan relatera så mycket till.
Det kanske är en utav anledningarna till varför jag älskar Twilight böckerna?



Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback