To many thoughts.

Söndag.
Tråkig, ensam dag med alldeles för många tankar.
Det där som pågår på insidan som ingen ser, som ingen har en aning om.
Jag är helt omöjlig, orkar inte stanna kvar i verkligheten så jag gömmer mig med näsan nere i böckerna och läser om andras problem, andras underbara verklighet.

Iaf.
Idag har jag hunnit med:
- Hjälpt till med veden, det är grymt jobbigt och tråkigt men jag klagade inte överhuvudtaget. Jag vill ha ett varmt och skönt hus, då får man räkna med att hjälpa till.
- Sångträning med Petra & Anna, Sofie var där också.
- Balträningen, Danne och jag var riktigt duktiga idag.

Nu sitter jag och tittar blåsningen, äter hemmbackade semlor & pluggar.


Gud vad man underskattar vardagslyx som chai latte, ansiktsmasker, hårinpackning, ett långt bad. Det måste bli oftare!

Nu ska jag ta en dusch och göra hårinpackning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att jag finns här älski om du vill prata om det <3



ÅH MEN DET DÄR SÅG JU INTE ETT DUGG GOTT UT :O Thihi (A)

2010-01-31 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback