Is love enought to save the world?

Idag har jag spenderat en underbar (och väldigt dyr) dag i Linköping med Lovi, Malin & Lina.
Har haft superkul och mysigt.
Vi har shoppat och tittat på balklänningar. Både Malin och Lovi hittade varsin superfin prinsessklänning.
Eftersom jag dansade i ettan så har jag redan en.
Dock ska det bli lite ändringar på den men inga större så jag följde med som smakråd.

Bilder på dagens shopping:


Jag kom hem med betydligt flera kassar än jag hade tänkt mig.
Vi räknade ut att jag shoppat för 1650 kr i bilen hem.
Jag har seriöst shopping problem.




Kavaj - Lindex 399 kr.
Den ser gråsvart ut men är svart in reality. Skit snygg!
Den är kort också och har trekvarts-ärm.



Tröja från Gina Tricot, fin till vardags.
Skärpet har jag satt dit separat (köpt på Vila i höstas).




Skor - Helles slmnad & design / Krinolin 460 kr.
De här underbara skorna ska jag ha på balen och troligtvis studenten också.
I ettan hittade jag ett par liknande skor som jag ångrade att jag inte köpte sen.
Jag älskar mina skor!



Klänning - JC 149,50 kr (50%)
Den här festblåsan (som envisas med att bli ljusare på bild) har jag kollat in länge och nu när det var rea på den kunde jag inte hålla mig. Den ska jag ha imorn när vi går ut!




Bh - Hm 179 kr (jag ville testa en "bred" bh, någon som har testat och vet om de är bra?).
Mascara - Hm 139 (nedsatt i vanliga fall 170 kr)
Trosor - Gina 3 för 149 kr.



Chai latte pulver köpte jag också.
Espresso house - 79 kr!



Jag antar att jag kommer få någon kommentar (eller inte pga att jag skriver det) att jag lagt ut kort på mina underkläder jag köpt.
Och JA jag var osäker på om jag skulle göra det eller inte men vad fan, det är precis samma sak som bikinis egentligen eller hur?
Det är ju skillnad om jag lägger upp "dagens outfit" fast "dagens underkläder".


Tack flickor för bästa dagen på länge!


Kommentarer
Postat av: l!na

jag tror att jag är lite små kär i dina skor (a)

<3

2010-01-29 @ 20:11:53
URL: http://trotvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback