I gotta a feeling (uhuh) that tonight's gonna be a good night.

Lång skoldag idag!
På eftermiddagen var jag Lovi, Erica & Anton på allé för att informera om vårt projekt. Det gick rätt bra.
Dock blir det ett separat inlägg om vissa saker som är helt groteska.

Efter skolan blev det gymmet med Emelie & Jennie.
Jobbigt med nödvändigt!
Nu har jag duschat och ska locka håret och sminka mig, ikväll är mdet nämligen party!
Usch jag känner egentligen inte för det.
Är trött, arg och känner mig allmänt ful men vad fan, när jag väl kommer dit så kommer jag inte ångra mig.

Grattis till Johan också som fyller 20 år idag!
Ska försöka hinna uppdatera innan vi far iväg.
Annars får ni ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback