♥ .Min fin fina utsikt.

Godmorgon :D
Hur mår alla pigga glada där ute?
Jag mår finfint, har precis ätit frukost och sitter framför tv:n och slappar.
Det är så otroligt skönt, har inte gjort det på så länge nu.

_________________________________________________________________________________________________

Skrev det här för typ 4 timmar sen utan att publicera.
Sen dess har det inte hänt speciellt mykt jag ligger fortfarande framför tv och har ätit resterna sen igår (min underbart goda köttfärslimpa hihi).
Ska göra mig iordning lite smått så jag är klar när mamma kommer hem,
Idag SKA vi iväg till gymmet.

Vi hörs senare.



min fina utsikt. ingen alls förutom en gigantisk snöhög.
men det är rätt praktiskt eftersom nu behöver jag inte vara lika försiktig när jag byter om eftersom ingen ser in. Haha det är det jobbiga med att ha fönster ut mot gatan.


Kommentarer
Postat av: jennie

Jäklar vilken snöhög! :O

Jag tycker faktiskt vi har fått nog av all snö nu- jag vill ha vår!!

Men härlig utsikt du har utanför ditt rum ;) då behöver du iaf inte oroa dig att någon ska se dig naken när du byter om.. jag önskar jag också hade en stor snöhög ibland. hihi

2010-02-23 @ 18:46:55
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: jenny

ÅÅÅÅÅÅ shiiiiiiit har det kommit så där mkt snö där hemma i åtvidaberg??

här i gimo ee det kanske inte ens hälften :( nu vill man ju hem ju , hoppas du har det bra?

2010-02-23 @ 18:52:01
URL: http://www.mjukisbyxan88.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback