♥ .Jag har gått och blivit duktig.

Ser ni vad som är annorlunda med min blogg?
Jo jag har lyckats att helt själv ändra textensnitt!! Grattis Emma och det var faktiskt inte ens svårt. (a) haha
Lovi vi måste ta en (eller ett par) kvällar och gå igenom allt det här med bloggredigering så jag kan börja hjälpa till med företaget på allvar!

Iaf nu ska jag sova så jag kan hålla mig vaken imorn för det blir en lång dag.
Första dagen på apun, sen sjunga med Acabellas, dansträning och om jag orkar gymmet.
Det blir ingen mjukstart för mig inte.
Tro inte att jag har blivit en mjukis bara för att jag har tagit det vääääääldigt lung på lovet. Nejnej, nu är gamla vanliga stress-Emma tillbaka. Haha


det är helt sjukt vad jag älskar er. <3


Godnatt allihopa.


Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

Vi fyra är sjukt jävla bra!!!<3

2010-02-28 @ 22:58:58
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback