♥ .If you knew how much you meen to me.

Jag kan ta att folk pratar skit om mig, jag bryr mig inte.
Oftast stämmer det inte ens.
Men om någon säger något dumt om min familj eller mina vänner så blir jag som ett rasande lejon.
Jag tål inte att höra massa struntprat.

Min fina mamma som är så snäll och alltid uppmuntrar.
Som är ett så fint stöd för sina vänner.
Ibland känns det lite som att Trastgatan 7 är ett litet psykhem, för folk dras liksom hit när de mår dåligt.
Men vi gillar det. Vi älskar att kunna få våra nära och kära att må bättre.
Det är av min älskade mamma jag antagligen fått min medkänsla och förståelse för andra.
Hon är den personen som känner mig bäst av alla i hela världen, bättre än vad jag ibland vill tro.
Jag kan lura ALLA utom henne för hon kan läsa mig som om jag var en öppen bok.
När jag blir vuxen vill jag bli precis som min mamma!

Anton är min andra halva.
Många tror ju till och med att vi är tvillingar och ibland känns det så.
Det är jättejobbigt att vara ifrån honom bara någon dag, för jag är så van vid att alltid ha min storebror.
Det är inte många som har begåvats med den här relationen till sitt syskon, för Anton är inte bara min storebror utan också min allra bästa vän.
Vi är vad man kan kalla ett paketpris, är du vän med mig så är du vän med Anton och tvärtom.

Pappi.
Vi är så lika på många sätt.
Vi är till exempel omöjliga att diskutera med om vi blir förbannade. Det är inte det att vi skriker eller ngt liknande. Vi säger inget alls istället. När du är på ditt bästa humör så är du så lik mig när jag får mina sockerkickar (eller jag är lik honom får man väl säga). Båda tycker det är jobbigt att uttrycka i tal hur mycket man tycker om någon. Vilket ingen egentligen borde, att man älskar någon ska man aldrig behöva skämmas för.
Fina fina pappa.




Utan er skulle inte mitt liv funka.
Ni är min familj och är de som känner mig bättre än någon annan.
Utan er skulle inte mitt hjärta slå.
Eller jo, men tysta ljudlösa obetydliga slag.
Jag är så tacksam att jag har fått en så fin familj.



Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fint skrivet emma:)

Och den som snackar skit om din familj är fan dum i huvet, finns inget med din familj om är ont? Ni är ju fan som änglar allihopa :D <3 <3 puss kusinen

2010-02-20 @ 01:59:14
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, så fiint skrivet! underbara lilla du... ja, du har en mycket fin familj!! Ni är så härliga allihopa :-) saknar er! Kram

2010-02-20 @ 10:30:21
Postat av: Emelie

Ni är ju bäst hela högen ;)

2010-02-21 @ 16:44:44
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiinaste familjen är ni. :)

Ni får alla att trivas hos er och det är därför ni alltid drar till er folk, alla vill få smaka på er underbara människor och de hoppas att det smittar av sig (man blir som man umgås) :).

<3<3

2010-02-22 @ 18:59:09
Postat av: Johanna

Fiinaste familjen är ni. :)

Ni får alla att trivas hos er och det är därför ni alltid drar till er folk, alla vill få smaka på er underbara människor och de hoppas att det smittar av sig (man blir som man umgås) :).

<3<3



//Johanna :D

2010-02-22 @ 19:00:14
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback