♥ .Godmorgon.

Jag sitter framför tv:n med dator i knät och kollar på disney channel (a) haha.
Töntig som är jag är älskar jag att kolla på tecknat på morgonen.
Har precis smällt i mig en tallrik med vailj yoghurt med vindruvor och banan i. Mums!
Ska strax fixa till mig lite för kl 13 ska jag vara hos Petra och sjunga med Acabellas.

Sen ska jg på bio med familjen, vet inte riktigt vilken det blir än men det lutar mot precious (stavning?).
Verkar som en deppfilm men men. Vi får hoppas det är bra! :)



HAHA här sitter jag och ser inte klok ut.

På torsdag är det klubbkväll på make up store, bli medlem där i veckan och följ med mig dit någon, snälla (a) blink blink. haha
Ha en bra dag nu allesammans. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback