♥ .Filmhiss - Seventeen again

Mamma lämnade såklart kvar kameran på jobbet så jag kunde inte ta någon ny bild.. grr.
Men jag tänkte att jag kan ju lägga en liknande make up imorn. Hihi
Kvällen har spenderats med min Johannis och Anna kom också en sväng.
Vi kollade seventeen again, en av mina absoluta favoritfilmer.
Zac Efron tar andan ur mig, så sjukt snygg är han.
Inte bara det filmen är väldigt rolig också.

Vi kollade också säsongsavslutningen på Glee, I LOVE IT.
Kommer inte kunna vänta på andra säsongen så den kommer jag nog nörda på internet när jag hittar tid.


Betyg: 5/5!


Nu ska Johanna och jag läsa en stund sen ska vi sova som små grisar.
Vi hörs imorn.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback