♥ .Sådan dotter sådan mor.

Köttfärslimpan är klar och den blev super. :D
Där ser du Anton, jag KAN faktiskt laga mat. Mohaha
Jag har även lärt mig att tända i kaminen (det är inte så lätt som det låter).
Nu ska jag sätta på mig mysbyxor och sen blir det film hos honeyponey.

Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll.
Kollade på blåsningen hela natten igår, love it. HAHA
Nej dags att ringa honeyponey sen drar jag.


M - Emma måste vi verkligen tvätta den här klänningen när du bara använt den en gång.
E skakar på huvudet
M - Men hur hamnade den här då? (i tvättkorgen)
E rycker på axlarna
M - La du den där?
E nickar sakta på huvudet.

Haha
Tog en fin bild på oss nu(den ovanför), mamma drar undan sig när hon ser sig själv på skärmen.
E - Mamma det är meningen att du ska synas
M - Jaha då får jag väl visa mitt huvud då.

 HAHHAHA


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! Emma xD..

Det där har ju hänt fler gånger ;)<3

Man tycker att vissa borde lära sig efter 1000 gången men tydligen inte (hihi..) skoja :P

2010-02-23 @ 19:46:55
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback