♥ .And all I can think about is frukost.

Shoohoo allihopa.
Jag ligger här i soffan och försöker brainstorma ideer till min nya design. Jag har typ gett upp om att ta en ny bild, det är omöjligt. Så jag har funderat på bilderna jag tog i stockholm för typ 2,4 år sen. Haha
Usch jag hatar min bild på headern, inte att den är fult gjort Lina har gjort ett fantastiskt jobb men jag ser inte klok ut på bilden!

Aja smsade precis Lovi och kollade om vi skulle sitta lite med företaget idag. :) hihi vi får se vad hon säger.
Ikväll blir det gympan sen kommer Johanna och ska sova över, myspys!
Nu ska jag äta frukost, allt blev helt fel igår så jag åt ingen mat utom frukost. Med andra ord är jag sjukt hungrig nu. Haha




Hoppas ni alla får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback