Im back and christmas is gone.

Jaha och så var julen över, på 72 timmar så är alla timmars med förberedelser slut. Det är lite tråkigt, julen borde hålla på lite längre så man kan dra ut på det roliga lite längre. Men men jag är ändå nöjd med de 3 dagar med min underbara släkt och fina vänner. Har ni haft det bra i helgen?
Som ni märkt så har jag inte prioriterat bloggen någonting men jag tycker att det är bättre att njuta av julen än att uppdatera en blogg. Jag är helt säker på att ni har överlevt utan att veta vad jag haft för mig. Hihi

Idag spenderades dagen på stan med Emelie, Hanna, Philip och Anton. Jag köpte mig en kamera, visar den sen, och så gick vi på bio Narnia. Den var faktiskt bra! :)




 

Någon som är sugen på lite julbilder? Håller på att ladda över alla 262 till datorn. Känns som att jag får dela upp dem lite. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback