The perfect christmas tree.


Vår julgran blev så otroligt vacker enligt mig. Jag vet att det inte är ngt rött i men vi vill inte ha ngt. Rött är ju allt annat, gardiner, tomtar och diversepynt. Så granen klär vi helt i silver, guld och vitt.

Våra pepparkakshus blev jättefina. Det kommer komma upp en tävligen om min och Antons blogg om vilket som blev finast Hallberg vs Molin. Därför får ni inte veta vem som gjort vilket (därmed kan man inte vara partisk).
Hann inte med ngn klippning ikväll, hoppas på det i veckan.

Känner mig lite som en trasdock, ngn står och sliter i en trasig del och inser inte att den har sönder dockan.
Snart är det iaf läggdags i morgon jobbar jag 9.00-16.30 och sen står det träning på schemat.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Therese

elegant....

2010-12-20 @ 17:37:18
Postat av: Lilian Axelsson

Jättefina bägge två, men jag röstar på nr 1

2010-12-20 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback