TÄVLING - vilket pepparkakshus är din favorit?

Varje år så har Danne, Philip, Anton och jag en tävlig om vem som gör finast pepparkakshus.
I år gjorde vi så att varje syskonpar fick dekorera ett tsm eftersom vi inte hade så lång tid på oss.
Husen blev jättefina men helt olika!

Vilket hus är din favorit?
Kommentera det här inlägget med siffran på ditt favorithus, ni har tills på julafton på er.
Om det är många som är med så kanske vi hittar på ngt kul pris som vi lottar ut till ngn.















Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror jag listat ut vem som gjort vilket.....jag röstar på nummer 1

2010-12-20 @ 17:30:28
Postat av: Lilian Axelsson

Jättefina bägge två, men jag röstar på nr 1

2010-12-20 @ 19:26:00
Postat av: Hanna

Nr 1 :D

2010-12-20 @ 20:22:57
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: Sandy

Tror jag också vet vem som gjort vilket, rösten lägger jag på nr 1 ;) <3

2010-12-20 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback