Sunday.

Hej hå vart ska vi gå? Ingen vet men vi vågar allt!
Jag vet inte varf men jag har börjat säga det där hela tiden och för er som inte vet så är det krabban Sebastian som säger så till sina krabbscouter i ett avsnitt av lilla sjöjungfrun, haha! Det var myspys igår hos Dan, vi kollade film, slog in julklappar och lite sånt. Sen blev det sent så Danne och jag sova över.

Idag så står det mykt på schemat:
- Ut till morfar
- Pepparkakshusbakning
- Klä granen
- ev klippning

och kl är redan 12.42, ajja jag ska nog hinna med allt.
Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag minns det avsnittet av Lilla Sjöjungfrun! :p

2010-12-20 @ 12:50:03
URL: http://asongbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback