Petra 19 år!

Efter läkarbesöket så vandrar en lättad Emma från Vårdcentralen till Sandelius för att fika med Lovi, Martin och John. Efter det stressar jag till Apoketet, sen till Netto och sen till Willys. Kommer hem 17.30 och ska vara bort 18.00. Slår in paket, försöker få tag i ngn så jag inte tagit fel på tiden, får panik för jag tror att jag ska hinna äta innan. Får tag i Anna får skjus till Petra. Väl hos Petra så kan jag slappna av.

Hon hade anordnat det hela så bra, trevliga människor, rolig bordsplacering, god mat och smaskiga cupcakes!


Här var mitt placeringskort (det snyggaste av alla). hon är så finurlig den där Petra att hon dragit ut bild på allas favoritkändis/hunk och därmed gjort det lite roligare att leta efter sin plats. Sen om kvällen skulle blivit totalt misslyckad så hade ju ändå alla varsitt kort att dregla över (skämt å sido, det skulle aldrig bli misslyckat).


Petra sjukt goda muffins!!


och här har vi födelsedagsbarnet själv Petra Fogelholm. Visste ni att hon börjat blogga?
www.fogelholm.blogg.se kolla in där en sväng vetja!

Nu ska jag sova, har en lååång dag i morgon.
Ska julhandla, städa, måla naglar, julklappsinslagning med kompisar kl 16 och på kvällen ska jag vara hemma och julmysa med familjen. Måste också fixa en julklapp via dator så det måste jag också hitta tid till.
Nattinatti alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback